Publicerat: / Allt å ingenting

det här med blogg..

Är de lika vanligt idag som för några år sedan? Känns som att det tunnat ut lite.. vet flera stycken bloggar jag följt bra länge nu som inte är så jätte aktiva.. jag är ju inte heller det.. tror att.. Tror att livet liksom..  kommer emellan  (vilket det ska..  allt runt omkring ska ju gå före en blogg liksom ) så däeför började jag fubdera om  bloggtrenden  kanske börjar dö ut?  Vad tror ni? Är bloggarna ni följer lika aktiva nu som förut ? Själv så glömmer jag att jag typ här en blogg 😂 sen har jag inte mycket att säga heller.. men ibland tittar jag in..  inte för att jag tror att nån  följer min blogg längre så   är ju inte ofta jag skriver i den .. men ibland är de skönt för egen del att skriva av sig lite.. 

Men ja hör rullar livet på som vanligt. Går henna med barn å har häst på halvtid.. fubkar bra.. har även en häst på sommarbete son funkar toppen med våra hästar så de är skönt.. nä nu får man väl passa på att sova man vet aldrig när man måste vakna nästa gång  😛


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: