Publicerat: / Allt å ingenting

5 år idag!!


Tiden går så fort" idag är de 5 år sen du lämnade mig här utan dig! Utan dina vackra ögon att titta på varje dag. utan din nyfikna blick. utan din härliga färg. du lämnade mig utan att vi nånsin mer kan få galoppera sådär fort över ängarna som vi båda älskade. du lämnade mig ensam med alla mina tårar.

men jag vet varför du lämnade mig.
du hade goda skäl till att lämna mig å vandra vidare.
den smärta du hade är mer än ett gott skäl till att få somna in å få galoppera på de evigt gröna ängarna, få äta så mycket grön gräs du vill. Hoppas att du har många vänner där uppe. hoppas att du tänker på mig nån gång som jag tänker på dig. dock så tror jag att jag tänker mer på dig. du var ju min räddande ängel i livet. utan dig hade jag inte stått här idag. jag tänker på dig mer än jag trodde att jag skulle göra. jag var rädd för att jag skulle glömma dig!. men jag kan aldrig glömma den som verkligen på riktigt räddade mitt liv..

jag älskar dig <3 vi kommer att ses igen. å vet du vad? då kan vi springa över ängarna tillsammans igen.

R.I.P Egon *2001-2011<3
 
dagen då vi åkte till veterinären
 
Älskade älskade häst!!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: