Publicerat: / Allt å ingenting

sista dagen

Idag är de sista dagen på detta jobb.. känns både konstigt å bra. känns konstigt då de varit "mitt" sen drygt ett år tillbaka. men bra för at tjag faktiskt har hittat ett annat jobb.. så vi får se vart livet bär iväg..

Top blev genom gången massor av massören igår.. han är stel å ömmar lite i ryggen men itne farligt.. han var lite sned men tror hon fick tillbaka det då han gick mycket bättre sen så nu vlir de lite rehab för honom nån månad framöver men de är ju bara att ta.. så promenad en vecka för att sen kravlöst sida ett par gånger å sen med tömkörning å öka å lägga in lite trav å sist galopp men inte tvinga ihop honom så att säga.. så hon verkade inte jätte förskräckt mer än att ha är så stor.. å klart har han varit seg så är de ju svårt att rida korrekt åxå.. men selenet hoppas jag kommer snart så man kan få komma igång med det.. sen masserade hon rumpan..ojojojojoj vad skönt de va sa han va så skönt så han var tvungen att stå å pilla på mig å bet tag i min axel som fan så den är blå nu hahaha

ananrs? ja idag är de till polisen å fixa ett pass så m an kan åka till tyskland sen i början på juli.. sen kommer en tjej å ska rida sokki så vi ska gå genom lite å sådär.. spännande.. sen promenad med top å massage på rumpan



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: