Publicerat: / Allt å ingenting

Tiden går

Igår var vi på Terry evans i Växjö. På en så kallad storseans   det var grymt häftigt alltså..  han är helt otrolig. Ja sen kanske ni inte tror på andar å så kallade spöke .. Men de gör jag. När man har upplevelser själv så gör man det. :-P så även de som va skeptiska igår fick nog ändra inställning till det hela. :-P men va häftigt iallafall. Men du fasen min kropp. Sitta i bilen så länge å sen på en stol i 3 timmar. Nä de där med att va gravid är inte min grej. Så nu längtar jag bara efter att få hålla honom i min famn. Våran egen lilla skapelse. Helt sjukt egentligen  😮 vi har skapat honom från oss två. Hur coolt som helst är det. Men de är typ 5-6 veckor kvar bara så de kommer nog gå snabbt.  Bara dessa veckor jag gått hemma har ju gått sjukt fort. Inte ens hunnit (läs :orkat) mes hälften av vad jag skulle göra innan bäbisen kommer men ja. Det viktigaste är klart iallafall så de är de viktigaste. Sen får min älskade make hjälpa till att städa lite mer så de blir klart. Annars idag är de lugn dag. Ska ut till stallet sen när den nya tjejen kommer så ska vi prata lite om hur hon vill ha det osv. Om hon vill va medryttare eller halvfodervärd å få sokki på köpet haha 😂  men de märker vi

. Så blir att skriva lite kontrakt osv sen. Så nu blir de nog snart lite lunch innan det är dags att klä på sig å.gå ut.. är rätt kyligt både ute å inne nu. Brrr. Hösten är här. 

Lite sommarflashbacks  😍




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: