Publicerat: / Allt å ingenting

stads stadsmagasinet

Idag har  varit en fin dag.. jag å Colton åkte in till stan å träffade Lollo en sväng idag..  lite lunch å sen en tur till stångehamn.. där.tog vi lite bilder.. jag å C ska nämligen bara med i nästa nummer  av stadsmagasinet.. :-D så var ju tvugna att ta nån fin bild  😍 sen tog vi en milkshake på donken innan det va dags att åka hem.. fick då en idé å hörde av mig till pappa p fråga om han vill va barnvakt en stund så jag kunde få rids.. de kunde han..  så har även fått en ridtur idag
.  Det var välbehövligt kan jag säga. Så jag å sokkis medryttare  tog hästarba ur på ett fartfyllt pass. Se blev svettiga båda två..  eller ja alla 4 blev de 😝 härligt.

I morgon blir de en tripp till Kalmar mes Lollo  ska se om jag hittar en kort ärmad pyjamas till c.. han är så varm.  Men dock lite för kallt för att klä av han helt tycker jag.. men får se.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: