Publicerat: / Allt å ingenting

trallalaaaaa

Regn...
Regnar...
Det regnar...
Det regnar lite till..
Så ser det ut just nu..
Annars är jag rätt slutkörd .. i huvet.. i kroppen..  ont i kroppen.. ständig huvudvärk..  yrsel.. illamående pga yrsel... Nä mår väl inte jätte bra just nu... skulle behöva rå om mig själv en del.. Fredrik har haft så mycket på nu å jobbet nu så jag har fått dra heeeeeela lasset med Colton.. å de känns kan jag sägs.. hoppa de blir ändring nu annars vet jag ibte vad som kommer hända faktiskt.. 😞 ikväll har vi varit å käkat hos Jolin å Pontus tänkt ta en sväng på majbrasan... va en snabbis men fy Dan vilket väder alltså. Inget kul..  i morgon ? Får väl handla lite.. så man kommer ut. Börjar få panik av att va hemma nu.. skulle behöva storstäda.. men får inte... måste gå va ifred å ensam.. så jag flyr! Nä mitt mående är väl inte det bästa... men ska till sjukgymnasten på torsdag så hoppas det rätar upp sig iallafall lite.. Nä passa på att sova medans C sover.  Natti!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: