Publicerat: / Allt å ingenting

Ja

Det blir inte så flitigt här inne.. vet inte ens om nån är speciellt intresserad av att läsa om.mig  å mitt liv? Känns inte så.. men ibland är.de skönt att skriva för sin egen skull
.  Visst man hade väl kunnat skriva så inga andra ser.. men här ändå haft bloggen i snart 10? År..  

Men allt rullar på.. c växer så det knakar.. Ja  vill stå hela tiden.. helst själv haha sock lite svårt men jag tror inte de dröjer så länge tiöö innan han tar sitt första steg..  annars är det snart dags för en liten tripp till Uppsala så han få hälsa på ett par av sina kusiner..  liten klump i magen för hur det ska gå att åka.. Hur hans rutiner kommer bli med nattning osv då vi har det så bra nu.. somnar runt 2030 vaknar runt 07 vilket är helt underbart .  Bokar 2-3 gånger om dagen å är snäll å Glad så.lönge det händer nåt..  å ja hända saker kommer det ju att göra 😂  men jag får ta de för vad de är.å hoppas att inte hemma rutinerna  rubbas allt för mycket..  

Tio då? Ja.. nån gång i veckan får jag väl tid till hobo m..  :-( vill ha några dagar mes men just nu passar det inte mes hur Fredrik jobbar  :-( å sent på kvällen orksr jag inte
. Är ju sket slut då.men vi ska försöka planera så det går lite bättre.meb har ju en halvfodervärd som ställer upp å de känns hur bra som helst:-) så teoe se kommer bli lite lättare till hösten faktiskt..

Så så ser det väl ut för tillfället..  
Annara mycket tankar som snurrar i huvet .. framtiden..  nutiden .. dåtiden..  Ja det mesta.. är.rastlös men vill ändå inte göra nåt..  å sen kombin tycker jag är så sjuuuuukt  jobbig..men får.väl se vad som händer.. teoe de blir bättre bara jag hittar ett jobb sen faktiskt.. så hoppas jag gör det.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: