Publicerat: / Allt å ingenting

det får man väl inte?

Kan å får man känna sig ensam när man har sitt barn runt sig.. när man lever livet med make.. när men nån gång i veckan träffar en vän över en lunch? De  har ju sina liv å sin familj åxå å jag vill inte verka tjatig å fråga om man ska ses flera gånger i veckan. Vet inte men  jag känner mig lite ensam.. 😕 å de får man ju inte . Har ett par vänner längre bort åxå men det blir ju inte så ofta.. jag har inte råd att åka! Hur mycket jag än vill åka varje dag så går det inte.. skulle behöva åka bort.. med en vän över en helg.. en natt... festa lite.. inte tänka på barn.. hem familj..   men de går ju inte..  jo ensam.. men hur kul är det då? Nä jag vet inte
 Man får nog inte känna sig ensam om man har lite folk runt sig.. så suck it up å skärp dig.!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: