Publicerat: / Allt å ingenting

sjukt fort

Ja de skrivs ju inte så flitigt här.. bestämde mig ju för att ta upp bloggandet igen men känns inte som att de där med blogg är så populärt längre..  är snap å insta som gäller.. å dom är jag lite dålig på.. Men ja de är som det är.. hör rullar livet på... ni som inte har mig på Facebook kan ju få veta att vi tex var i Tallinn för några veckor sen.. det va väl helt okej.. tråkigt väder å kändes lite som hemma. Var inget jätte speciellt eller så.. gamla stan där.va ju lite häftig. Kul att ha upplevt men inget jag iaf kommer åka tillbaka till.. å på semestern där så fick jag reda på att jag fått jobbet jag ville ha.. så nu är man "förskollärare" 😁 känns bra.. sommarjobbar som personlig assistent..  där jag jobbar innan.. funkar väl..  tar dock en jävla massa på ryggen å nacken.. så har ont som fan men bara ett par veckor kvar med det. Annars? Nja C växer å utvecklas.. fyller ju 2 i november å tiden går så sjukt fort..  man hinner ju inte med..

Top hinner jag inte med mer än max 1dag i veckan..  vilket är.aynd.. det gör att jag tappat intresset lite.. har en medryttare som är super.. så de ör tur.. sokki fixk lite fångkänning men är nu ute o liten egen hage om dagarna igen men får äts enbart hö som det ser ut just nu.. Ja de är väl så livet ser ut antar jag.. så inget exklusivt eller så.. Men kanske kommer hahahaha den som lever får se. 😉 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: