Publicerat: / Allt å ingenting

vattenmonster!

Ja idag va de dag två i skiren med bad.. bästa Lollo i dagarna två.. å jag å Colton förstås.. C är.verkligen ett vattenmonster. Han älskar att plaska.. "simma"... hoppa.. Ja allt.. Inga problem att va en snabbis under vatten heller
. Så skönt att han inte är rädd för vatten.. å han har varit så glad å snäll..  älskade unge.. 💖 annars har de inte hänt så mycket som vanligt..  f jobbar så mycket... så ja d där.c å jag mest.. men det föratås.. Vi va ju ibuppdlaa fredag till onsdag förra veckan
 Höll på att glömma... c skötte sig bra även där.aov i sin resesäng.. å inte så svår att söva m. Vaknade tidigare än hemma men säg de om honom bredvid mig... Vi har shoppat.. kollat 2 år slott... å såklart busat med kusinerna 😁 ätit god mat å haft bra sällskap.. så de har varit bra.. men nu är de vardag ogen
. Ska försöka ta tag i min häst igen
. Dock kommer det bli körning ett tag framöver tycker jag väger lite för.mycket just nu.. så de får.va ett tag till jag gått  ner  några kg.. men de fixar jag nog  :-) ja så ser det ut...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: