Publicerat: / Allt å ingenting

är du som jag ibland?

är du nån gång som jag kan vara ibland när de gäller de här med konversationer å diskusioner?...att när jag pratar med nån..om vad som hellst...så kan jag i min egen hjärna gå genom i stortsett h ela samtalet som just skett...(om de inte är ett mega långt samtal men annars). jag vet inte om de bara är jag som gör de...å jag går igenom de många ggr..."hmm vad sa hon/han just?"..."jag kommer inte att äta griskött nånsin igen""menade hon verkligen de där..? aldrig mer äta griskött".. sån kan jag vara..å gå igenom om å om å om å om igen liksom...de är skumt..om man nu redan har pratat om de å man har sagt sin åsikt räcker de inte då?..nä då ska hjärnan gå igenom hela konversationen en gång till..så meningslöst..de kanske är ifall man kommer på nåt nytt att säga angående de man just pratade om? eller ? jag har ingen aning...kanske är så att jag överanalyserar helt i onödan..men är de då bra eller dåligt? jag vet inte...jag vet bara att jag gör de å jaf kommer på mig själv med att göra de åxå de är de som är så skumt...haha m en de är rätt roligt när jag tänker efter faktiskt:D ja hjärnan är en rolig manick hehe...måste vi ta vara på..även att den kanske inte funkar som vi vill ibland:P å även att vi inte använder hela för de finns ju ingen som ens är i närheten av att använda hela hjärnans kapacitet... hmm varför göra den större än vad som behövs då?*funderar* de fattar  inte jag..men min hjärna är väl inte redo att fatta sånt än haha..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: