Publicerat: / Allt å ingenting

ett enda virrvarr..

hämtat analys på vårt hösilage till hästarna idag...haha kan ju säga att de inte är mycket som man fattar av de hahaha:P men får väl se om Annica å jag får nån ordning på de..:-P de får vi säkert...finns ju sidor på nätet som kan beräkna allt de där men ja..jag fattar nog inte mer för de faktiskt.. men jag tror hur elelr hur inte min häst dör de verkar ialalfall va ett bra hö å dom tycker om de så dom äter å ser glada ut...liiiiite för glada kanske men va fasen gör de..man måste ju äta för att överleva haha...visst kanske borde rida lite mer så de försvinner lite av de där som är för mycket men ja de är inte alltid väder å vind vill som jag vill:-D  å visst kan erkänna att man är lite lat åxå men va fasen..de är kallt ute...*säger vi*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: