Publicerat: / Allt å ingenting

Jag vill...men har ingen lust

jag vill egentligen ta en lååååååååååååååååång ridtur i skogen med all snö på marken å snön som dalar ner...men egentligen har jag ingen lust...har ingen lust att rida ensam..de är såååååå tråkigt...visst ibland så kan de va mysigt å sådär..men just nu så vill jag ha nån att rida ut med ju...egentligen vill jag inte att Egon bara ska stå i hagen å se söt ut..iof så tycker nog inte han att de är nåra fel med de men ändå..jag vill egentligen att han ska va igånsatt även på vintern..men de blir ju aldrig så.. så jag vill egentligen ta en tur i skogen å bara se på den vackra snön som faktiskt är vacker..men ja de lär väl itne bli så iallafall..*suck*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: