Publicerat: / Allt å ingenting

musiken hjälper alltid till..

musiken kan man alltid lita på...vilket humör du än är på så finns de musik som passar til de du känner just prescis nu..är du ledsen så finns de antingen musik som peppar upp dig så du kan tänka på annat...eller så finns de musik som beskriver preciiiiis hur du känner just nu...å som kanske gör dig ännu mer deppig...men va faan de är skönt att va depp å bara gråta till massa meningslösa låtar som beskriver hur du känner..eller när man är glad så lyssnar man på massa glad musik så man ler å mår bra i kroppen.. musiken skulle jag nog inte klara mig utan...sen är jag ju mer en sån människa som lyssnar på texterna å de blir gärna där att jag överanalyserar å "ser" kanske sånt som andra inte gör när de gäller texterna...ser undermeningarna när andra bara hör de exakta orden..texterna går in i min själ.. texterna ska helst betyda nåt för mig...visst så finns de låtar jag tycker är bra där texterna inte går in i själen å sådär...men då är de mest bakgrundsskval om jag har sån musik hehe..nä texterna är vikiga...annars kan de kvitta..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: