Publicerat: / Allt å ingenting

när månen står på sin plats

månen står stark på himlen å lyser upp hela himlen som ett starkt sken.-.jag bara ÄÄÄÄÄÄLSKAR när månen är stor å stark å bara lyser...de finns inget mysigare...tänk dig kolsvart, skog, den starka månen å bara ens egna tankar. med bara skogens egna ljud...älskar skogen när de är mörkt.. vandra å bara vara.. de  är nåt specieltl med skogen.. doften...den där..skogdoften som kittlar näsan å ända in i kroppen.. de är bara sååå underbart..å daggen som sakta sätter sig på alla grässtrån, på alla löv..stanna i skogen tills man ser hur solen försiktigt å sakta byter plats med månen på himlen.. de är så mysigt...tyvärr så gör jag de alldeles för sällan..jag tror att jag får börja göra de lite mer faktiskt.. tycker de är romantiskt på nåt sätt..men de är väl kanske bara jag..?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: