Publicerat: / Allt å ingenting

nytt år? å de innebär?

ja vad innebär de nya året? att de ska bli bättre än det som har varit?..att man kommer att ge massa löften man inte kan hålla? att få vara med den man håller kär?.. nä..inte ett skit av de där..fattar inte varför de är en sån big deal med de liksom..jag känner absolut ingenting inför detta...INGENTING.. känner inte att detta året kommer att bli bättre än nästa...vad är de som säger att de ska bli bättre varje jävla nyår? va faan har de med nyår att göra?.. bättre kan de väl för faan bli vilken jävla dag som hellst?..nä jag vet inte...börjar känna mig bitter tror jag.. en bitter gammal tjurig jävla kärring som ska gnälla om allt...gnäll gnäll gnäll..de är jag de..kommer jagvara...nä men jag vet inte..tycker bara de är sån jävla hysteri runt jul å nyår helt utan anledning..men de kanske bara är jag?..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: