Publicerat: / Allt å ingenting

Tankar om viljan..

jag vet egentligen inte hur jag vill göra nu i jul när de inte blev som planerat.. vill jag följa med å äta av den där julmaten som egentligen inte är julmat för de är ju trots allt samma mat man äter året runt..man äter köttbullar..korv..skinka..(på mackan) potatis.. sill äter jag inte hur eller hur.. lax äter jag lite då å då..revben åt jag igår..risgrynsgröt slinker åxå ner lite då å då..så va fasen är de för speciellt med julmaten som alla säger egentligen..?? jag tycker inte de är nåt speciellt.. så säger en del att de har med samhörigheten i släkten att göra osv..men va fasen..träffas inte släkt när man fyller år?...

å julklappar? byta pengar med varandra? låt mig slippa köpa julklapp till dig så kan jag köpa de jag vill ha till mig själv istället..varför byta massa julklappar å kanske få nåt som man verken vill ha eller har nytta av??.. å de är ju itne direkt kul att ge bort nåt till nån som dom inte vill ha? de är ju helt meningslöst..om alla behöll sina pengar för sig själv istället för att byta julklappar å köpa de dom vill ha till sig själva så slipper man ge bort å få saker som ingen behöver.. nä inte en endaste julklapp har jag köpt.. å de är skönt kan jag tala om..

Så jag har tagit mig en stor funderare på detta..jag tror att jag vill stanna hemma över jul med en pizza...de hade varit de mest underbara...men känner jag min far rätt så vill han att jag ska följa med så de lär jag säkert göra..men JAG VILL INTE!! vill borra ner mig i soffan under täcket...med ett par mysiga skräckfilmer å glömma allt vad julen är..

Ja jag har nog bestämt hur jag vill göra nu..:

*Soffa
*Täcke
*Pizza (gärna hemgjord faktiskt..ja så får de nog bli)
*Skräckfilmer
*Popcorn

Detta är mitt beslut!! Å så får de bli! (hoppas jag:-P)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: