Publicerat: / Allt å ingenting

vad!!??

vad ska man göra med livet egentligen?.. ja ja ja jag vet att de är bara jag själv som kan ändra på de å bla bla bla.. jhag har hört allt de där förut..men jag vet ju itne vad jag vill...vet inte hur jag ska göra...vet inte VAD jag ska göra..jag skulle vilja ha ett liv där de händer lite...ett spännande jobb kanske där man träffar massor folk? allt blir olika varje dag..händer nåt nytt varje dag.. eller ut å åka lite...resa..men vadå?..ensam då eller? nä tror inte så..fattig? ja de är man ju om  man inte får de där jobbet som man vill ha..å när man har de där jiobbet så har man itne tid att göra spännande saker å hitta på saker för då ska man jobba häcken av sig..allt vad livet ÄR verkar vara en stoooooor jävla ond cirkel? men jag vet inte..jag vet verken ut eller in i detta såkallade livet.. vet inte vad jag ska ta mig till..sliter snart mitt hår...finns de nånsin något svar på allt..? ödet har redan allt bestämt...kan man itne då få en lite glimt av vad som är bestämt åt mig..? så här sitter man som en gammal jävla nucka redan nu å känns som att man bara blir bitter å arg på allt..å de är ju inte sån jag vill vara...vill inte bli en av dom människorna som man själv inte tycker om..men just nu känns de som att de kommer att sluta precis just så som jag INTE vill att de ska sluta..de är ju för faan helt jävla hopplöst!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: