Publicerat: / Allt å ingenting

det är ju inte klokt!!

sätta upp julsaker hemma redan??? de är ju för faan inte ens första advent! de är ju inte klokt..inte nånstans..
okej om man börjar när de är första advent men en vecka inann?? de förstår jag inte riktigt...visst så vet jag att de finns dom som är helt besatta av julen men hallå!!! nä de förstår jag inte alls faktiskt..personligen så sätter jag upp ljusstakarna kanska tidigast tredje advent..inte mycket tidigare iallafall...nä men man ser massa ljusstakar å julstjärnor i fönster överallt..ja uscha jag tycker de är hemskt..nä i år blir de inte mycket till julfirande tror jag..jag ha ringen lust alls att fira nånting faktiskt å jag kommer inte att köpa en endaste julklapp!! man byter bara pengar med varandra..meningslöst...de är bättre jag låter bli att köpa till folk å dom låter bli att köpa till mig så kan jag spara dom pengarna å köpa nåt till mig själv som jag vill ha i stället...myyyycket bättre.. de är min åsikt om de hela..nä inte EN ENDA julklapp ska jag köpa..

Lägg ner julhysterin!!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: