Publicerat: / Allt å ingenting

frisk morgon luft är bra för lungan?

ja de är de säkert...men jag va såååååååååååå trött att jag inte äns märkte hur jag tog mig till stallet:-P..men de blir nog bra..de hände inga olyckor iallafall haha nä men så illa hade de nog inte blivit..men deär mysigt att komma till stallet på morgonen...kliva in innanför stalldörren å bara känna lukten av häst å hö.. sen att hästarna är sura å griniga för att dom inte får maten tillräckligt fort är ju en annan sak..en sak jag kan ignorera:P tar ju lite tid när man är ensam å måste gå fram å tillbaka nästan 20 ggr:-O
synd bara att de är lervälling i hagarna såhär års--man sjunker ju nästan ner till knäna i gegg när man ska lägga ut hö åt dom fyrbenta vännerna..å ,man får gå hur långt som hellst för att dom inte ska få lerinbakad höboll..haha
men de gick de åxå... å nu när jag kom hem å skulle sova nåra timmar till innan tandläkaren så gick inte de:-( nähä så dåär de bara att gå upp å göra nåt...å känner att jag ärhungrig med..hmm ...frukostdags kanske`:-P



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: