Publicerat: / Allt å ingenting

funderingar...

Jag har funderat på en sak... när man blir full..alltså vääääldigt alkoholpåverkad...så känner man ju egentligen inte att de blir kallt...beror detta på att alkoholen trubbar av så att man inte känner att man fryser fast man egentligen gör de? eller gör alkoholen så att man helt enkelt inte fryser? nån som vet?'

Har funderat på hur de här med "man blir som man umgås" egentligen fungerar...för de är ju faktiskt så att man blir lite som man umgås..man tar till sig kompisars små egenheter ibland...kanske nåt ord man säger lite då å då...kanske en rörelse...varför blir de egentligen så? är de egentligen då så att ingen är sig själv å helt egen?menar om man tar till sig lite av varje person man träffar/umgås med...kan man då bli sin egen? är vi egentligen våra egna.? eller är vi helt enkelt mååååååånga delar av alla andra??

Varför är ordet förlåt verkligen så svårt att säga när man behöver säga det som mest?

varför är de egentligen lika svårt att säga "jag älskar dig" ? trots att de egentligen finns många i våra liv som vi älskar..pappa,syskon osv..

Kommer tiden nånsin ta slut?...menar 'även om jorden sprängs å allt dör..så är ju tiden fortfarande där å tickar på som om ingenting har hänt..om ett antal 10 000 år så kommer de säkert varit en ny istid å då kommer de nya människor/levande varelser med relativt bra intelligens.. allt har sin gilla gång...tiden tar aldrig slut å den väntar inte på nå..de finns ingen som kan styra vår tid.. man får helt enkelt försöka göra de bästa av situationen.. tänk på att din tid snart har runnit ut..å vad vill du då ha fått ut av den tiden?..

jag ska iallafall försöka göra saker som jag egentligen inte vågar...har ju inte direkt nåt att förlora på de.. för förr eller senare är min tid ändå ute..å då är de för sent att göra ogjorda saker gjorda..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: