Publicerat: / Allt å ingenting

Jävla klumpfot!!!

tror ni inte att jag min förbannade klupmfot snubblade i trappan idag...fastnade i steget med tårna för att jag inte lyfte foten ordentligt å stupar med ena knät rätt ner i betongsteget...fyy satan vilken värk jag har i knät å ända ner till foten just nu...topg en värktablett förut men nu bärjar verken komma tillbaka...varför ska man vara så jävla klantig? jo för att jag heter Klumpfot i mellannamn...de andra namnet är Blyfot så de går ungefär på ett ut.. fy satan...trodde inte att man kunde ha sån värk efter en sån smäll...trodde mer att de va skrapsår å de på sjävla knät som skulle göra ont...inte hela jävla smalbenet..de är ju faan inte klokt..så vi får se om jag får sova nåt i natt..men jag hoppas de ialalfall..

i övrigt så har jag sett "new moon"  på bio idag...de va en bra fortsätting på hela storyn,..men ettan var ju klart bättre...hände lite mer när man fick lära känna alla.. men helt klart en super bra fortsättning..så nu får vi se hur lång tid de tar tillse del tre kommer..antagligen inte så långt tid de brukar inte de..mellan ettan å tvåan tar de skit lång tid men sen mellan tvåan å trean går de fort så vi får väl se...dags att se sista delen i millenium serien snart med..massa skoj på bio just nu:-D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: