Publicerat: / Allt å ingenting

kan man reda ut dom?

tankarna alltså?
kan man nångång få nån ordning på dom?
eller tänker man bara samma saker fram å tillbaka hela tiden?
får dom nåt slut?
slutar man nånsin tänka alls?
är man bara virrig i ett virrigt virrvarr eller är man bara allmänt "tankeglad"?
jag vet inte.. just nu så är tankarna heeeeeelt upp å nervända..
vet inte riktgit hur saker å ting ligger till..
men jag får väl ta reda på de om jag ska få nåt svar..lär väl inte direkt komma tilll mig utan att jag gör nåt åt de själv..
vore enklare om man slapp fråga saker... om de bara viskade i örat att såhär ligger de till...skulle va så mycket bättre.. men så lär de aldrig bli...för hur ska andra veta att man vill veta nåt om man inte frågar..de är just de som är problemet...man ja jag får ta itu med detta innan jag får veta hur de kommer att bli...

jag hoppas fortfarande..men om de räcker ända fram de vet jag inte ännu..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: