Publicerat: / Allt å ingenting

*morrar högt*

VARFÖR???!!!!?!?!?!??!? varför varför varför måste vaktmästarna å den där #)/¤%# traktorn vara preciiiiiiiiiiis utanför mitt fönster å väsnas så huvet hållar på att sprängas sönder...?:-O va?! ska de va nödvändigt vid kl 9...??? ja men dom åker ju iväg strax efter de..ja visst vad bra...men tror du man kan somna igen då? nä just de...lilla jag kan inte somna om när jag blivit väckt sådär...då ska jag va riktigt trött annars blir jag pigg trots att jag inte fått alla timmar sömn som jag ska ha:-O de är ju inte rättvist..!! okej nu går jag ju hemma hela dagarna varje dag men ändå:-P vill ändå sova ju:-P hahaha så är lite smått irriterad just  nu...men de går nog snart över ska ju till Lollo babe sen å åka på foto-tur ...hihi man kanske hittar nåt skoj att fota :-D hihi nu ska jag vika tvätt...yeeeeeey..not! :-P



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: