Publicerat: / Allt å ingenting

*suck*

läkaren med handleden idag...eller ja ortopeden snarare... men vi kom ju itne fram till nåt..de trodde jag inte heller att dom skulle..men vi är ett steg längre fram iaf...de blir magnetröntgen..sen nåt annat nervtest.. jag tror inte dom kommer hitta nåt fär heller iof..men m an kan alltid hoppas att de finns nåt som dom ser..så man eventuellt kanske kan fixa de så man eventuellt kanske kan få slippa lite smärta här i li vet:-S men jag får väl inte hoppas på för mycket...vilket jag inte gör heller så..men hoppas kan man ju..idag va handleden svullen åxå...INNAN han började att böja å klämma..men ja de är väl bara att vänta...å vänta...å vänta som vanligt...livet innehåller alltid en jävla massa väntan...bläää



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: