Publicerat: / Allt å ingenting

tråkig fakta om mig:-P

ALLMÄNT:

Brukar du komma i tid? Japp, hellre för tidig än för sen.. pinsamt att komma för sent
Vad hade du i din mun senast? clementin

Är du smart? Nja de vill jag nog inte påstå..

Vad/vem saknar du? Killen..

Vad vill du utbilda dig till? Jag vill bli massor av saker jag inte kan bli..tex hovslagare, lastbilschaffis å lite sånt..
Är du musikalisk? Njae har lätt för att lära mig låttexter å kan väl sjunga lite grann sägs de..
Är du bortskämd? Njae inte med saker men med att pappa ställer upp på mig kanske..


DIN/DITT FÖRSTA:

Operation? Polyperna (eller hur de stavas)  va ca 7 år

Första piercing? Näsvingen vid 15 års ålder
Första bästa vän? Elin va de nog
Första pris? En stooooooooooooooooooor mjukis flodhäst:-P
Första sport? Ridning..
Första husdjur? Katt..
Första semester? Ehm..kommer inte ihåg


FAVORIT:

Film? Queen of the damned, the crow å twilight filmerna

Tvprogram? Jadu massor…roliga å övernaturliga…typ supernatural..
Musik? Är insnöad på country:-P
Kroppsdel? Halsen å händerna på killarna..:-P
Sport? Hmm ridning? Kul att kolla speedway åxå..
Plagg? Skor:-D
Skola? Ehm va?
Bok? Hmm ”Flyga utan vinger”




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: