Publicerat: / Allt å ingenting

tripp trapp....ehm

bom! eller nä de va inte riktigt rätt de där.. de är så när man är trött så man knappt vet vad man heter å man vet inte äns om huvet sitter fast på kroppen längre eller om de ligger en bit ifrån..*känner efter på huvet* jodå än så länge så sitter de visst kvar...känns som att kroppen ska falla i hop när som hellst..
man vet knappt hur man tar sig från punkt A till Punkt B..de kan ju iof vara lite av en utmaning...man "vaknar" upp å ser sig omkring å så får man gissa var man befinner sig nånstans..de ä itne så lätt alla gånger..:-P tänk om man är nån heeeelt annanstans..haha de hade varit lite kul..en sån där random blackout:-D de vore nåt att komma med när nån frågar "vad har du gjort i helgen då?" "jo jag vaknade upp på nåt konstigt ställe med en massa stora stenar som va i en ring runt mig" de vore lite av en utmaning å gissa hur de har gått till...tänk då om nån skulle ha sett när man irrade omkring där å inte visste vad man höll på med...HELT nykter dessutom...haha ja de hade varit en liten överraskning i vardagen.. omväxling förnöjer? eller hur va de nu med de där? nä de är väl med våra vanor som vi trivs bäst..? de vet jag att jag trivs bäst med mina vanor..men nångång så måste man ta sig ur dessa vanor å bara göra nåt helt annat...nåt crazy som man inte trodde att man skulle klara av att göra...tror man måste försöka utmana sig själv lite.. göra nåt man egentligen inte vågar.. de skulle jag vilja göra...frågan är vad jag inte vågar som jag egentligen borde göra för att övervinna den där "rädslan" eller vad man nu vill kalla de..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: