Publicerat: / Allt å ingenting

vad som än händer..

så har jag alltid min älskling...min fyrbenta vän som aldrig sviker mig..han är den underbaraste man nåsin kan hitta å jag är så glad att han är min nu...bara  min å ingen ska nånsin få ta honom i från mig!!
Han kommer inte att lämna mig för småsaker han blir inte arg för ingenting å han är alltid där när jag behöver honom...en hals att gråta emot.. en själ att skratta med.. en varelse att älska tills den dag han eller jag lämnar jordelivet..han kommer alltid att finnas i mitt hjärta..kommer aldrig att göra mig av med dig...inte för nån i världen! finns bara tre jag litar på till 100% i hela världen...dig.. pappa å mig själv.. för med andra kan man aldrig nånsin veta..

Jag har nu bestämt mig för att köpa betfor till honom i pellets form...billigare å lättare att hantera...tack Ankan för tipset..ska följa ditt tips ännu en gång;)








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: