Publicerat: / Allt å ingenting

val, val...å valar?:-S

Livet består av en massa val...hela tiden.. man måste alltid välja..vare sig man vill eller inte så är de ditt val som avgör..hur ska jag då välja nu?...jag vet hur jag vill välja.. men är de valet de rätta? är de man väljer alltid rätt egentligen eller kan de åxå bli fel? de kanske va rätt för att jag valde de trots att de va fel för alla andra? Vad som ä r rätt val för mig kan va fel för andra...men har jag då rätt i de valet jag valde?.. Jag tror att alla val man gör har en mening..de va på nåt sätt meningen att jag skulle välja som jag gjorde även om jag enligt andra då valde fel..
Fast de är ju bara vad jag tror..hur du än gör så måste du alltid välja...! du kommer inte undan från de..!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: