Publicerat: / Allt å ingenting

BERG...

av disk... hmm de blir väl så ibland kanske..man orkar verkligen inte..å har inte tid heller för den delen:P konstigt att tiden bara försvinner när man går hemma å har såååå mycket att göra:D men när porslinet börjar ta slut i skåpet så är de väl dags att göra nåt åt de antar jag... haha.
Å idag hade jag tiden att diska...fast de är klart de tar ju inte så lång tid egentligen... så vad ska man då hitta på resten av dagen..? blir väl stallet...måste försöka rida lite idag...nu får vi s luta vara så förbaskat lata:D

igår så va jag iaf i västervik å fixade de sista till halloweenfesten på fredag ska bli sååååå kul:P fast jag kommer väl inte se så bra ut som de är tänkt--men va faan...spela roll..jag får nog kul iallafall:D längtar...behöver verkligen komma bort från allt här hemma ett tag...alla tankar som spökar i huvet..visst de ska väl spöka denna tiden på året men låt mitt huve va ifred:P spöka hos nån annan..




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: