Publicerat: / Allt å ingenting

packa..

Jag irrar faan runt som en yr höna här hemma....ska åka bort i mororn...men varför blir jag så stressad med packandet osv??...de är bara en fest å EN natt...nä men då ska man hellst ha med sig hela sitt bohag...kvinnor säger jag bara hahha:P men ja de är ju så..å jag är en själv så jag får säga så:D. men de är snart packat nu å skulle jag glömmanåt så gör de inte så mycket egentligen:P men ändå..ska skrivas listaå grejer...å jag får INTE glömma "glasbanken" måste göra ett "uttag" om jag ska på fest haha:P.. ska bli kul..längtar osm faan...jag behöver komma bort från allt detta nu.. släppa alla tankar på de som varit å försöka ha kul å se framåt..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: