Publicerat: / Allt å ingenting

skynda!!!

eller nä de är väl inte så bråttom egentligen..jag har ju tid att sitta å skriva detta en stund nu precis nä rjag har vaknat:P hehe nä men de är packa det sista som gäller nu...sen ner till farmor å snylta lite frukost..då jag inte har nån själv för att jag brukar sova så länge så när jag vaknar å varit uppe en timme så är de lunchtid..varför ha frukostbröd osv hemma då:P haha..onödig utgift...haha..nä men till stallet snart å sköta om dom små älsklingarna så dom inte behöver sova på bajs å äta luft..måste få lite rent å snyggt å maaaaaassa god mat...eller hur Ankan?;) sen bär de av hem till Ankan å Mango, byta lite kläder där å sen bär de av till västervik å kära "syster"...:D duscha fixa ordning sig där sen åker vi till Norrköping...ska bli såååååå kul med fest ju... festa av sig ordentligt...vore kul som faan så hoppas verkligen att de blr lyckat:D mende kommer de ju att bli..haha jag är ju där..;)

ha de!

(säger de på norska, vet inte varför men de låter så skoj)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: