Publicerat: / Allt å ingenting

sleten men kul:D

Japp då är man hemkommen från norrköping nu då..=) de va faktiskt kul va de...lite stelt i början men sen när man kommerigång å de man itne känner inser att man inte är farlig så går de helt okej:D..nä mende va kul som fasen där ett tag... roligaste va väl när man fick se de andra spela "twister" alltid kul när folk gör de på fyllan..de kan gå hur faan som hellst:D sen efter ett tag så skulle vi tar spårvagnen in till stan...va på nån krog där de inte va så mycket folk..menkul va de då en av snubbarna började sjungaå dansa för sig själv...medmin  väska som mic:O vad är de för sätt? hahaha...nä men de va kul...sen hem å försöka sova..när jag insåg att jag kanske hade druckit aningen mycket...lyckades nog somna iaf för vaknade vid 4 av att jag va kissenödig...gick upp å kissade sen va de kört...då kunde jag inte lgga mig ner för de kändes som att jag fortfarande va stupfull..men en sak va säker...jaghadeinte ont i min handled:P deär et t+ ..skönt att slippa de ett tag....dock så har jag mer ont nu än vanligt men va faan..spela roll:P

sen idag nu så bar de iväg hem å till stallet å göra hö å kraft då min snälla pappa va så snäll å hade mockat åt mig..älskar dig pappa...å nu sitter man bara här under ett täcke å myser..blir väl soffan sen å glo på filmå sen en dusch innan de är dags för sängen..ska bli såååå skönt att få sova i sin egna säng i natt:D å faan ta den som ringer å väcker mig tidigt i morron*morrar*




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: