Publicerat: / Allt å ingenting

barr med påbättring...

okej då har man förbättrat hårets färg igen då.. men de blir aldrig som man vill ha de.. de är ju underligt..menja de är väl meningen kanske för att man ska gå till frissan å fixa de antar jag.. men har man inte råd så får man ta de man har.. dvs min pappa är min privata hårfrisörska:-D men de har jag bestämt nu att när (om) jag får ett jobb så ska jag klippa m ig å färga håret proffesionellt var tredje eller var fjärde månad.. de kostar en tusenlapp ungefär å de kan de lätt vara värt när man har jobb.. just nu är de inte de då de är typ halva min månadspeng hahah.. men ja de får man väl se vad som händer då:-P nä nu ska jag äta mat vare sig de är klart eller inte för de skiter jag i om potatisen är hård haha:P



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: