Publicerat: / Allt å ingenting

bit ihop å se glad ut!

ja jag har inte så mycket att säga faktiskt.. händer inte så mycket i livet om jag ska vara ärlig.. har min älskade Fredrik <3 vilket betyder väldigt mycket för mig.. de har aldrig känts så bra innan å du får mig att må bra.. å jag älskar alla stunder jag får ha med dig..dina pussar å kramar å sjuka idéer :-D

men utöver honom så är de bara åt helvete.. inget jobb... smärta i handled... annan smärta.. en häst som är halt å som ska till veterinären på måndag.. =  DYRT!! men de gör inget för han är min älskling å jag vill inte att han ska må dåligt så jag betalar mer än gärna.. men ja vi får väl se om dom hittar nåt..jag hoppas att dom hittar nåt iallafall så man vet vad felet är å man kan reparera de...men ja de är bara att vänta å se.. jag försöker att inte tänka "kanske är de de som är fel.. kanske de.. eller de.." de funkar inte..bättre att låta experterna ta tag i de å kolla om dom hittar nåt.. men de är alldeles för lång tid dit.. men ja.. bara att bita ihop å s glad ut...






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: