Publicerat: / Allt å ingenting

expo syd,reptilmässa

ja de va en hektiskt dag.. men myyyyycket rolig efter många om å men..:-P

upp kl halv 7 iväg i ilfart till stallet.. sen hem å äta å göra sig i ordning sen iväg till kristianstad.. vi va där vid 11... sälja en av fredriks ormar å sen ställa sig i kön till expo syd tilsammans med alla andra som ville se reptiler..

så väl där inne så va de dags att börja se sig omkring.. alla dess möjliga reptiler å insekter osv.. maaaaaassa fin fina ormar som jag skulle kunna tänka mig att ha:-D

fredrik va ju ute efter att köpa en boa constrictor.. men de blev en lite mindre som inte blir så stor.. den blir bara ca 150 lång vilket är alldeles lagom i en lägenhet enligt mig.. sååååå superfin.. de blev den jag tyckte va finast... hmm undrar om de beror på att jag tyckte de eller om fredrik tyckte de åxå.. hihi:-P men ja de blev den iallafall..

sen så gick vi klart där å så.. sen iväg å käka lite.. sen tillbaka å försöka att sälja fredriks kungspyton han hade.. å de gick faktiskt.. efter mycket frågande osv så blev han såld.. så två med oss ner å en med oss hem..
så nu är de bara namn som ska kommas på..

nån som har något namnförslag??

efter de så bar de av till karlshamn för att möta upp en kompis till fredrik.. hälsa på henne å hennes nyfödda son.. sååå söt är han.. så då va de till att köka lite kvällsmat.. de blev en kebabsallad.. så nu är man hemma igen så snart är de sovdags är sket slut.. å måste ju upp till stallet i morgon bitti..

ha de!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: