Publicerat: / Allt å ingenting

nu åker jag.. (eller ja.. i morgon)

till nyköping med min älskling för att hälsa på en av mina bästa kompisar.. saknar dig jätte mycket gumman!...

men de ska bli trevligt att se hur hon bor nu.. å så kanske hon kan visa oss runt lite i nyköping.. så kanske man kan shoppa lite åxå.. jag är så sugen på att shoppa så de finns inte:-P frågan är vad man ska handla för något.. vill ju inte handla bara för att jag SKA de heller hehe.. men ja jag vet inte får väl se vad som händer.. ska iallafall bli skönt att komma bort lite en stund.. man behöver en paus  ibland..

tack J för att du tar hand om egon åt mig.. trots att de blev lite krångligt å invecklat nu med detta som är hehe men hoppas att de går bra iallafall..=) puss å kram på dig för de!! =)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: