Publicerat: / Allt å ingenting

nu är jag på gång

haha.. nu har jag hämtat mitt mobila bredband.. eller ja de gjorde jag innan idag.. men fick inte igång de direkt för att min älskling fick för sig att vi skulle till västervik å biltema..:-P men i allafall..nu har jag kopplat in det å fått ordning på de.. installerat allt.. virusprogram å brandvägg.. msn.. de är väl bara spotify kvar nu då.. haha de måste jag se till att få in åxå.. inte att förglömma

annars så va vi som sagt i västervik idag å biltema.. kollade in sofies nya lägenhet.. tror att de blir bra när de är färdigt faktiskt.. men de lär ta ett tag innan jag får se hur de blir tyvärr..

i morgon så far vi till Kristianstad å exposyd reptilmässa... de ska bli lite spännande faktiskt.. se massa ormar å ödlor å andra reptiler.. dock är jag väl inte så förtjust i giftiga djur men hoppas att dom är inlåsta ordentligt hehe:-P

nä nu ska jag fixa resten här..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: