Publicerat: / Allt å ingenting

regn å rusk

regn!!

ja de behövs faktiskt.. å jag gillar regn.. när jag INTE MÅSTE gå någon speciell stans.. för ska  man nånstans så är de hemskt att anlända till stället å vara dyngsur.. de är mindre skoj.. annars kabn jag lätt gå ut å gå i regnet  utan problem om jag får komma hem.. hoppa in i duschen å sen torra kläder.. då ÄLSKAR jag de..

annars så är min häst fortfarande halt å har "box-vila" nu :-/.. inte så skoj men jag hoppas att de kommer att bli bättre nu när han får stå stilla å de får en chans att vilas..

nä jag har inget vettigt att säga.. ska väl fortsätta med tvätten antar jag.. man kanske borde äta frukost??
njae de är väl inte nödvändigt så jag struntar i de tror jag.. kanske se om min pojkvän har vaknat än eller om han fortfarande ligger å trynar i sängen...

ha de!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: