Publicerat: / Allt å ingenting

sitter där man sitter

jaha här sitter man.. tycker den "nya" datorn är lite seg.. fast deär jag åxå.. får hoppas att den piggnar till.. fredrik ligger å sover i sängen vilket inte är bra för då kommer han inte kunna sova i natt sen..
men nu ringer visst hans telefon å de va bra då vaknade han... men inte bra morgonhumör de där så jag tänker inte då i klinch med honom de kan jag säga.. men jag ska snart äta sen blir de väl att åka till stallet antar jag å klippa Egons man.. de kan behövas .. han ser ut som ett troll.. kan ju få va lite fin när vi ska tillbaka till farbror doktorn på torsdag.. men de beror ju på om han står still när jag ska klippa honom åxå de vet man aldrig..:-P

nä ska väl se om de finns något på tvn kanske.. sen äta lite innan stallet..rätt kallt ute idag så får nog klä på mig lite extra...

ha de!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: