Publicerat: / Allt å ingenting

förtjänar man?

kan de vara så att man är värd mindre än man egentligen tror?
eller är man värd massor utan att man får reda på de?
utan att nån säger de till en?
jag vet inte inte om jag är så mycket värd egentligen.. vill väl tro att jag är värd någonting,
att jag behövs till nåt..
men behövs man egentligen till något alls?
å när de man är bra på eller gör.. å man till slut inte kan de av olika anledningar längre..
är man då fortfarande värd nånting?
kan man då fortfarande betyda något för de man betydde något för förut?
okej där blev nog inte svenskan korrekt men de bryr jag mig mindre om faktiskt...
nä jag vet inte.. ibland känns de som att man bara ställer till en massa jävla besvär å är i vägen hela tiden för allt å alla..
ibland vill jag bara mura in mig i väggen för att va så lite ivägen som möjligt..

är man älskbar?
älskvärd?
jag vill tro att jag är de.. men då är frågan.. :
förtjänar jag de?
förtjänar jag att nån älskar mig när jag är ivägen å ställer till de?
när jag får folk att må dåligt?
jag vill inte få folk att må dåligt pga mig..
jag vill att folk ska må bra runt omkring mig..
kan man lyckas med de?
jag vet inte.. jag kanske inte är av den typen?
jag kanske blev av den där typen som gör allt å försöker allt för att få de att lyckas?
men som inte kommer ända fram?

äh jag vet inte.. tankarna far runt i huvet å jag vet inte riktigt vad jag ska tänka.mycket i huvet av både de ena å de andra..hästen hit å hästen dit.. jobb.. pengar.. ALLT!!





vill bara säga att jag ÄLSKAR DIG FREDRIK mer än du någonsin kan förstå..
å jag försöker göra allt i min makt för att du ska må bra tillsammans med mig å jag vet att jag inte alla gånger är så lätt att vara med..
jag tackar dig för att du står ut med mig!!
vet inte vad jag skulle göra nu om jag förlorade dig..
jag skulle gå under..
skulle inte klara av att va utan dig!
du har gjort så mycket för mig så du har ingen som hellst aning!
förlåt för dom gånger jag är dum..
vet inte varför jag är sån..
men jag är nog rädd..
rädd för att förlora dig å då försöker jag att hindra de å de är då de blir helt åt andra hållet..
men jag lovar dig att jag försöker å gör mitt bästa..

ÄLSKAR DIG!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: