Publicerat: / Allt å ingenting

JUL!

Har de varit jul?
var då nånstans ?
de måste jag ha missat.. för de märktes ju  inte direkt så mycket av den..
inte för att jag bryr mig så mycket egentligen men man känner mindre å mindre för varje år tycker jag:S
vet inte vad de beror på..
kanske att man blir äldre?
eller kanske för att man inte har en egengjord familj än?
ja de blir säkert annorlunda när man får barn antar jag.. känslan kanske kommer tillbaka då..
men men de är skitsamma...

snart är de ett nytt år å då får man se vad som hände.r. tiden går fort..
9 månader sen jag blev tillsammans med min älskling å de känns som att tiden bara springer iväg.. sjukt komstigt men men de är ju så de är.. å jag hoppas att jag kommer att få spändera många fler jular tillsammans med honom..=)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: