Publicerat: / Allt å ingenting

julpynt?

nja.. idag har jag bara satt upp gardiner i köket å vardagsrummet.. å en duk på köksbordet.. ljusstaken tar jag i morgon när älskling jobbar haha.. han var inte så förtjust i julgardinerna men de skiter jag i hahahah jag fick som jag ville.. å de handlar ju bara om några veckor så blir ju allt till de normala igen så de får han faan stå ut med:-D
annars blir d einget pynt då jag inte gillar tomtar osv.. men lite gardiner å en ljusstake vill jag nog ha.. vet dock STORA fönster så skulle behövt två likanda.. men den får väl bli i ena fönstret bara helt enkelt.. de skiter jag i.. de är ju mot baksidan så inte så många som ser de utifrån iallafall.. å jag vill ha lite av ljuset här inne:-P så så får de nog bli.. då ormarna i köket ska ha släckt efter kl 21 å jag vill ha ljus lite längre:-P

annars innan idag så har jag varit istallet några timmar.. red i kylan .. haha -6 grader.. inte så kallt men de blåste som fasen.. jag hade en pigg häst idag.. eller ja pigg kanske man inte ska säga utan mer som.. jadu.. han verkade lite rastlös eller hur man ska säga.. han vägrade stå uppstallad när jag skulle borsta.. han vägrade gå där jag sa till honom att gå.. han la iväg i galopp nä rjag skulle ta en kort trav.. haha så idag har han haft rackartyg för sig..=) men de är rätt skoj så jag vet att han lever..=) min älskade pojk lär ALDRIG växa upp han lär leva i sin lilla bubbla hela livet:-D ja han är en personlighet som alla bara ÄLSKAR <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: