Publicerat: / Allt å ingenting

mål med nånting?

vad ska man med tankar tillegentligen?
finns de nån mening med dom egentligen?
man tänker ju alltid fel iallafall..
å tänker man fel så säger man fel..
å så kanske man ångrar de man sa..
eller så tänker man dumma saker..
som man egentligen inte borde få tänka..
men man gör de ändå..
speciellt när man sitter ensam såhär som jag gör nu..å väntar.
man kommer ju aldrig fram til nåt vettigt heller utan tankarna går bara runt runt run helt utan anledning..
helt utan mål..för vad finns de för mål med tankar egentligen? finns de nåt alls?
jag tror inte de.. dom är där bara för att vara ivägen å ställa till jäveskap kanske.. vad vet jag..
men just nu så är mina tankar jobbiga å jag vill bara att killen ska komma hem så jag kan släppa dessa tråkiga tankar som fyller huvudet... men man komme rju inte ifrån sina egna tankar .. de gör man ju inte.. men ja de är väl så de ska vara.. äh orkar inte mer nu..

ha de!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: