Publicerat: / Allt å ingenting

mysigt...

att gå på stan med älskling en sväng.. mysigt att gå å hålla varandra i handen när de inte är så kallt ute.. =)
sen tog vi en fika på ett mysigt fik å pratade med varandra.. supermys.. sen åkte vi hem å älskling följde med mig till stallet å hjälpte mig lite där.. dels med tanke på de osm hände igår å dels för att domkanske inte hade plogat idag för jag körde fast i går å kommer inte loss själv:-O så då fick Pållen lite eftermiddags mat å så kollade jag om han frös.. han har fått ett större täcke så han får plats med bogen.. men detta var nog inte lika tjockt som de hanhade med fleece i.. men jag stack in handen å han var inte kall.. + att han hade fått ALL vinterpäls innan jag började lägga på täcke så han har ju pälsen under.. anledningen till täcket är lite ego:P de är för att han ska vara torr när jag vill rida.. å för hans skull med.. inte så skönt när de kommer blötsnö på ryggen som sen fryser å blir till is.. inte så skönt att gå runt med is på ryggen..så för värmensskull så ska han inte frysa.. men man är ju lite "mammig" med sina djur hehe:P men de ska nog gå bra., har ett täcke till på G så:P

nä nu får jag nog kolla till maten en sväng.. ha de!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: