Publicerat: / Allt å ingenting

sump sump... kaffesump?

jag kommer att sumpa allt om jag håller på såhär.. men jag blir ju bara så irriterad ibland.. jag kan inte styra de.. jag vill inte vara sån här .. jag vill vara precis som alla andra vill att jag ska vara.. jag skulle vilja kunna bli precis som du vill ha mig.. skulle vilja kunna ändra mig så lätt från dag till dag.. men de går ju inte.. man måste ju kunna vara sin egen individ?.. men jag vet inte om jag vill vara min egen.. för den jag är är nog rätt hemsk.. vill inte vara hemsk.. men ändå så är jag de.. ALLTID!.. jag är så dum å klantig hela tiden.. å just därför kommer jag att förstöra allt som vanligt.. *dunkar huvudet hårt i bordet*.. vad ska jag göra? hur ska jag göra för att ändra på mig?.. går de att ändra på sig? eller är invanda beteenden helt enkelt svåra att träna bort?.. jag vet inte.. jag vet inte alls hur jag ska göra.. hade varit så enkelt om man bara hade kunnat ändra sig med ett fingerknäpp.. men nu funkar ju inte livet på de viset..*suckar* hur ska jag då göra för att få behålla de jag har? man kan väl inte stå ut hur länge som hellst?

jag är så rädd!! så jävla rädd för att jag ska klanta till de å få dig att ändra dig..!!! jag vill inte sumpa de jag har.. men hur ska jag göra då? HJÄLP!!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: