Publicerat: / Allt å ingenting

trööööööött!!

usch vilken dag...börjar inatt när man inte har sovit ordentligt.. fråga mig inte varför för de vet jag inte..
men sen upp kl 7 i morse för att åka till stallet å släppa ut hästarna.. trött som faan å minns inte hur jag tog mig dit över huvudtaget.. men de gick ju.. va hemma strax efter 8.. tänkte "vad sköööönt, nu kan man sova lite till" men nädå de får man inte.. för då börjar dom borra i alla balkonger i huset så de ristar ända in hit å inte faan kan man sova då inte.. fyyy faan.. så de är inte många timmars sömn.. så ja man va uppe lite å så.. sen åkte älskling till jobbet.. han fick låna bilen för pappa skulle med mig till stallet ikväll.. så han åker till jobbet å jag tänkte att jag skulle sova några timmar innan stallet.. precis när jag ska till att somna så ringer de i telefonen... min häst har rymt från hagen för att han hittade lite strån att äta utanför..hon jagar in honom i hagen igen å lagar staketet.. men han sticker ut igen.. så hon får ta in alla hästarna å fixa staketet.. vi kom fram till att han antagligen är hungrig .. så nu va de på skarpen vi fick höja morgonmaten just för att dom ska ha mer att pilla med på morgonen så tar de längre tid.. mera mat i magen å förhoppningsvis lite lugnare på honom.. så nu fick vi ta tag i de på ritkigt.. för jag är ju rädd för att m in häst ska skada sig.. å de vill jag inte.. plus att nån annan kan ske följer efter honom men ja hoppas de håller sig nu.. så va hemma efter kl 20 idag så är sket slut så blir kanske sängen snart..

ha de!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: