Publicerat: / Allt å ingenting

usch vilken hemsk ridtur..

eller ja själva ridturen va väl inte hemsk.. min snutt är så duktig så.. men på halva vägen så klivar han snett elle rnåt sånt å vi går i stortsett omkull.. men han lyckas ta sig upp på benen med mig kvar på ryggen.. de är bara de att jag stukade båda handlederna i "fallet" mot hans bog typ för att jag skulle ta emot mig å försöka hålla mig kvar.. så där är jag mitt ute i skogen med stukade handleder å ska försöka ta mig hem aj å fy faan säger jag bara.. som tur va så känner jag inte att hästen är halt.. men får se i morgon hur de är.. men har skapligt ont i mina båda handleder så ska ju egentligen inte skriva detta men ville göra de medans de va färskt i minnet.. men de va inget roligt.. tur att papap ändå skulle komma upp å mäta mig i stallet för att jag hade kört fast bilen.. så han fick hjälpa mig..

å nu har jag lagat mat trots att jag inte borde ha gjort de med mina handleder.. men man gör mycket som man inte borde..

ha de!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: