Publicerat: / Allt å ingenting

varför???!!!!

varför måste jag va så jävla värdelös för??
varför måste man må dåligt??
varför kan man inte bara vara normal??
varför kan man inte bara tänka normala tankar??

jag vet inte vad jag ska göra.. jag försöker mitt bästa men de är ju inte tillräckligt å de vet jag..
jag måste göra mer än mitt bästa.. men jag vågar inte,..varför gör jag inte de??
jag vet inte..
JAG VET INTE!!!!!

vem ska man prata mer när man mår såhär?
vem ska jag vända mig till när jag inte vill besvära nån med mina fjantiga saker som bara är småpotatis för andra.. för andra har de så lätt..?
hur ska jag bli den jag vill vara?
hur ska jag bli den du vill att jag ska vara?

varför måste jag göra alla besvikna?..
jag gör mig själv besviken..
de va inte såhär de skulle bli..
jag skulle ta mig ur allt.. ta mig ur alla dåliga tankar.. mitt gamla liv..men de går inte..!
jag står kvar å stampar.. med samma tankar nu som då..
man bara förtränger dom lite.. lägger dom långt bak i skåpet så att dom itne syns utifrån när man öppnar.. men börjar man gräva där så kommer de fram.. å de hände ribland.. allt skit kommer fram å man mår åt helvete piss å faan!!!!!! jag orkar inte... vad ska jag göra??



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: