Publicerat: / Allt å ingenting

bara vara jag?

"sommartider hej hej sommartider!!!"*sjunger*.. eller oj nu blev de visst fel *harklar mig* såhär ska de ju va "heeeeej mitt vinterland..nu är jag här"..*sjunger*...
de blev nog mer passande till hur de verkligen är..

fast de flesta längtar ju säker till sommaren..de jag längtar till är bara tills snön försvinner..så man kan sätta igång hästen.. å så saknar man ju så klart att pussas...pussas är sååå mysigt..

va i västervik igår hos min älskade "syster" å vi pratade lite om sånt där.. å de fick mig att inse hur mycket jag vill ha närheten å pussarna.. dumma henne..! jag som hade lyckats att näääääästan tränga bort längtan å saknaden efter allt sånt där ju..men de är klart jag är ju en kompis å lyssnar när hon vill prata om hur hon känner...bara de att jag hade intalat mig själv att jag inte skulle känna så mer..inte skulle känna saknad å längtan för jag vet hur jobbigt de är när de är sååååååå långt borta.. för de är så de känns..som att de är verkligen för långt borta..jag kan inte sträcka mig å snudda på de..de går itne..jag når inte...å går jag ett steg närmre så känns de som att de även tar ett steg längre bort..men jag vetinte..de kanskr går att lura de där? om jag sätter mig här å vänder bort mig så kommer de att komma till mig? nä jag vet inte...får väl sätta mig ner å vänta ett tag..om inte de funkar så får jag göra ett nytt försök att nå närheten..eller om jag bestämmer mig för att bara vara jag.. de valet får jag niog fundera väldigt noga över innan jag bestämmer mig...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: